Kiaulės akys - 3 May 2011 - Marius Manasovas
Pagrindinis » 2011 » Gegužis » 3 » Kiaulės akys
14:57
Kiaulės akys

Sakoma, kad visada pats nagliausias žmogus, lipantis per kitų galvas, laimi daugiausiai. Bet ar iš tikrųjų taip visada būna? Ar visada tas naglas, savimi per ne lyg pasitikintis žmogus, kuris daugeliu atveju yra lyg rakštis subinėje visada yra totalus laimėtojas? – šiuo atveju, neskubėsite su manimi sutikti, tačiau visai neseniai autoservise mano matyta scena, privertė susimąstyti...

Istorija, kurią norėčiau papasakoti yra susijusi su automobilių serviso darbu ir jame įvykusiu incidentu. Viskas prasidėjo labai tipiškai, o pagrindiniai šios istorijos dalyviai - skubanti, trisdešimtmetį perkopusi moteris, norinti, kad jos automobilis būtų pataisytas per labai trumpą laiką ir serviso meistras bandantis išsiaiškinti automobilio gedimą. Apžiūrėjęs automobilį, meistras diagnozavo gedima: reikia keisti vairuotojo pusės granatą. Jis informavo klientę, kad detalė, kartu su pakeitimu, kainuos apie 380 litų, moteris, tuo metu kalbėjo telefonu ir nevisai išgirdusi, supratusi meistro žodžius, linktelėjo galva, parodydama, kad sutinka su kaina. Po atliktų darbų, kai atėjo laikas susimokėti už suteiktas paslaugas ir pakeistas detales, moteriškė pratrūko ir pareiškė, kad ji nesutinka mokėti daugiau nei 100 litų, nes esą ji niekur nepasirašė, kad sutinka keisi detalę už tokią sumą. Ir kas šiuo atveju teisus? Stovėjau, žiūrėjau į šią apgailėtiną sceną ir supratau, kad išties, moteris yra teisi, juk ji niekur nepasirašė, nepatvirtino, kad nori keisti detalę už tokią sumą, o jos linktelėjimas negali būti laikomas įrodymu. Kitaip tariant, tiesioginių įrodymų, kad detalė buvo pakeista nebuvo. Tiesa, meistras bandė rodyti tą, blogai veikiančią, išimtą detalę, tačiau ji kategoriškai tvirtino, kad ta detalė ne iš jos automobilio, kad ji nieko apie tai neišmano. Tiesa pasakius, nemačiau, kuo pasibaigė visa ši nemaloni istorija, nenorėjau žinoti pabaigos, nes nujaučiau, kad ji pasibaigė ne visai gerai, - vargšui meistrui, ko gero, teko nusipirkti tą pakeistą detalę. Kitaip tariant, skubančiai moteriai meistras norėjo kaip įmanoma greičiau pašalinti gedimą, tačiau gavosi taip, kad jis iki pats liko kaltas, nes norėjo greitai pagelbėti labai skubančiai klientei, o ta pati klientė, gal ir sąmoningai suprasdama, kad detalė iš tiesų buvo pakeista, tačiau norėdama sutaupyti, nusprendė imtis gudrybės, kuri šiuo atveju labai pasiteisino.

Iš tikrųjų, labai dažnai galime papulti į panašias situacijas, ypač, jei esame paslaugų, prekių tiekėjais, nes jei tiesiogiai neįrodysime savo teisumo, kliento parašu ar kitais dokumentais, tai visada klientas galės prikibti, juk ne be reikalo yra tokia lietuvių liaudies patarlė: Kiaulės akis turėdamas visur įlįsi.  O reziumuojant, galima drąsiai teigti, kad ne tik turėdamas tokias akis visur įlysi, bet ir sutaupysi, apgausi... o galų gale įžeisi ar net pažeminsi kitą žmogų.


Kategorija: Darbas su savimi | Peržiūrų: 913 | Sukūrė : markis | Įvertinimas: 0.0/0
Viso komentarų: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]