Tikriausiai kiekvienam iš mūsų tam tikrais gyvenimo momentais kyla
minčių apie tai, koks mūsų gyvenimo tikslas, kokia misija, ką veikiame,
vardan ko tai darome ir kodėl egzistuojame. Kiekviena save gerbianti
organizacija, norinti įsitvirtinti rinkoje, turėti gerą įvaizdi tiek
darbuotojų, tiek klientų akyse, turi savo tikslus, misiją, ir žinoma,
strategiją. Ar galima pritaikyti ekonomikos teorinius modelius
asmeniniame gyvenime? Tam, kad panagrinėti tai plačiau, reikia žinoti
tam tikras savokas, teorinius ekonomikos modelius, kad galėtumėme
pritaikyti tai kiekvienas sau asmeniškai.
Kas yra misija organizacijoje? -
Misija - tai ilgalaikė veiklos kryptis, nurodanti egzistavimo paskirtį
bei prasmę. Gerai apibrėžta misija pasižymi keletu savybių. Ji:
- nurodo aiškias interesų ribas;
- remiasi bazinėmis kompetencijomis, vertybėmis ir vizija;
- nusako konkuravimo sritis.
O
kokia kiekvieno iš mūsų misija? - Misijos lygyje daromi palyginti
abstraktesnio ir labiau ilgalaikio pobūdžio sprendimai, susiję su
programuojamomis vertybėmis, vizija, misija, kultūra. - paprastai
žmogaus misija tęsiasi visą gyvenimą, ji negali būti apribota laike,
pasirenkant etapus - labai šaunus misijos pavyzdys gali būti sveiko
gyveni
...
Skaityti toliau »
Prisegta: |
|