Pagrindinis » 2008 » Lapkritis » 30

Tikriausiai kiekvienam iš mūsų tam tikrais gyvenimo momentais kyla minčių apie tai, koks mūsų gyvenimo tikslas, kokia misija, ką veikiame, vardan ko tai darome ir kodėl egzistuojame. Kiekviena save gerbianti organizacija, norinti įsitvirtinti rinkoje, turėti gerą įvaizdi tiek darbuotojų, tiek klientų akyse, turi savo tikslus, misiją, ir žinoma, strategiją. Ar galima pritaikyti ekonomikos teorinius modelius asmeniniame gyvenime? Tam, kad panagrinėti tai plačiau, reikia žinoti tam tikras savokas, teorinius ekonomikos modelius, kad galėtumėme pritaikyti tai kiekvienas sau asmeniškai.

Kas yra misija organizacijoje? - Misija - tai ilgalaikė veiklos kryptis, nurodanti egzistavimo paskirtį bei prasmę. Gerai apibrėžta misija pasižymi keletu savybių. Ji:
  • nurodo aiškias interesų ribas;
  • remiasi bazinėmis kompetencijomis, vertybėmis ir vizija;
  • nusako konkuravimo sritis.
O kokia kiekvieno iš mūsų misija? - Misijos lygyje daromi palyginti abstraktesnio ir labiau ilgalaikio pobūdžio sprendimai, susiję su programuojamomis vertybėmis, vizija, misija, kultūra. - paprastai žmogaus misija tęsiasi visą gyvenimą, ji negali būti apribota laike, pasirenkant etapus - labai šaunus misijos pavyzdys gali būti sveiko gyveni ... Skaityti toliau »
Prisegta:
Kategorija: Darbas su savimi | Peržiūrų: 1047 | Sukūrė: markis | Data: 2008-Lapkritis-30 | Komentarai (0)